Annual Report 2014

Assalamualaikum…

Maaf saya tak tempat nak merumuskan secara keseluruhan kandungan blog saya tahun ini. Sedangkan hari ini, hari terakhir 2014. Tapi tak mengapa, wordprees dah sediakan… Kita layan je…

klik di sini. Sebut nama saya tiga (3 kali) tiup muka sendiri, InsyaAllah boleh buka — kalau wordpress tak sekat la..

Saya, sibuk sangat sebab terpaksa menghadapi banjir. Selalunya, saya luahkan semua di blog ini, kali ini saya tulis di FB sebab saya juga perlu beritahu keadaan sebenar kepada majikan, rakan sepejabat dan ahli keluarga. Mereka lebih alert kepada FB…. Saya akan pautkan tulisan FB dalam blog ini nanti.

Salam selamat tinggal 2014 dan salam selamat datang 2015.

Tinggalkan Jawapan

