Salam Positif

Seperti biasa, saya menatap blog yang sudah saya ‘privatekan’ selama setahun. Entah apa puncanya, hari itu terdetik pula mahu  melihat statistik. 392 hari, blog ini tidak menerima sebarang kunjungan, tiada gosip, tiada kutuk mengutuk cuma sedikit kritikan. Saya menjaga betul bahan tulisan dalam blog persendirian saya ini supaya  menjadi alat memotivasikan diri sendiri.

Selepas lebih setahun, saya rasa mahu kembali membiarkannya lepas bebas di alam maya. Itulah sebaiknya, apa guna blog jika hanya disimpan untuk kegunaan peribadi.

Kerana janji kepada diri sendiri maka saya menghentikan daripada dilihat oleh orang lain (biarpun tak pernah punya ramai pengunjung). Alhamdulillah, janji telah dikotakan! Bloq ini sudah punya standard tulisannya sendiri – ‘positive writing‘.

Insya-Allah, dengan latihan mempositifkan minda sendiri selama setahun – kali ini saya akan berusaha menulis ‘yang positif’ sahaja. 

Imej

Tinggalkan Jawapan

