PLEASE, KAMU JANGAN NAKAL

Ahak.. sukanya saya pertama kali dengar lagu ni. Comel. Mungkin comel sangat2.

Mulanya saya macam tak percaya lagu ni dinyanyikan oleh Alif, pemenang tempat ketiga One In A Million sebab vokal dia dan jenis lagu yang dia bawakan diawal kemunculannya. Contoh lagu Khayal dan Akan Tiba. Dua lagu tu memang berlainan sangat dengan lagu Jangan Nakal ni.

Pastu yang lebih memeranjatkan, lagu comel ni ramai yang suka. Termasuk Boss saya! Tak sangka.

Jom dengar lagu ni sambil nyanyi. Kalau tak sure lirik boleh baca liriknya di bawah. Selamat melagukan lagu sweet ni…

Jangan Nakal

Semua tahu kamu cantik
Semua tahu kau menarik
Kau bidadari terhebat
Membuat cintaku makin kuat

Kadangkala ku cemburu buta
Saat ramai mata terpesona
Terlebih saat ku mahu pergi
Di saat itu kau ada di sini

Chorus
Please please please
Kamu jangan nakal
Ku pergi sebentar
Bukan untuk curang
Please please please
Kamu jangan nakal
Nanti aku datang
Bawa yang kau pesan

Diriku untukmu

Semua tahu kau milikku
Semua tahu ku cintamu
Ada pun yang memandangku
Betapa beruntungnya aku

Kadangkala ku cemburu buta
Saat ramai mata terpesona
Terlebih saat ku mahu pergi
Di saat itu kau ada di sini

Ulang Chorus

Bukan aku terlalu
Mengawal sikapmu
Ku hanya terlalu
Terlalu sayangi kamu
Ampunkan aku terlebih-lebih
Jagakan kamu
Ku cintamu
Kau cintaku

Ulang Chorus 3X

Diriku untukmu
Diriku untukmu

Tinggalkan Jawapan

