AKU BUKANLAH SUPERMAN, AKU JUGA BISA NANGIS

Lagu ni memang kelakar. Pertama kali saya dengar, saya dah tertarik dah… memang Indonesia adalah negara yang muziknya amat bervariasi. Macam tulah juga liriknya.

luckylaki

Suara penyanyinya juga ‘something’la.. Dengar suara dia je, kita boleh agak mesti kumpulan penyanyi kanak2.. Kumpulan Lucky Laki – group anak2 lelaki Ahmad Dani, penyanyi dan komposer hebat Indonesia. Kagum, pada usia sekecil itu sudah boleh bermain gitar, bass dan dram. Hebat doh! Lagu pulak sesuai dengan imej bawaan budak2 nakal yang baru2 frust bercinta.

Boleh la.. jom dengar sesama.. (boleh ikut nyanyi sekali, ikut lirik di bawah)

Reff:
Aku bukanlah superman
Aku juga bisa nangis
Jika kekasih hatiku
Pergi meninggalkan aku

Ayahku selalu berkata padaku
Laki-laki tak boleh nangis
Harus selalu kuat harus selalu tangguh
Harus bisa jadi tahan banting

Tapi ternyata sakitnya cinta
Buat aku menangis

Back to Reff:

Ayahku selalu memarahi aku
Jika jatuh air mataku
Kata ayah selalu air mata itu
Adalah tanda kelemahan
Tapi ternyata air mataku
Ternyata jatuh juga

Tinggalkan Jawapan

