SIRI ZOOOOOM MELAKA EDISI SAYA

Pertama kali dalam tahun ni, saya bercuti – maksud saya, tinggalkan semua (kerja, Kyong, rumah, office) dan travel ke Melaka dengan kwn2. Asalnya utk hadiri wedding kakaknya Ain. Pastu saya, Mai, Alia, K.Atie, Shikin, Saras dan Gee tukar plan, kami mahu holiday di sana. Bila tiba hari kejadian, cuma saya, Alia, K.Atie dan Gee yg meneruskan plan kami.. yg lain tak dpt join atas kesulitan peribadi.  

Untuk post2 berikutnya saya nak kongsi beberapa cerita menarik sepanjg bercuti – short story je… maklumlah sy bukan pandai sgt menulis @ sedar diri la… plz la percaya! Tapi bagi yang suka tengok gambar pun ok juga…

DSC06305

Tinggalkan Jawapan

