HAMPEZZZ PUNYA PENDRIVE

 

Saya selesai membetukan bahan PI KPM untuk ITNM kira2 jam 1.30 pagi. Malangnya dah pukul 2.15 pagi, saya masih lagi tak boleh tidur. Inilah masalah utama saya – nak tidur pun susah. Dahlah saya tak membawa apa2 buku untuk dibaca… ntah jam berapalah mata ni boleh lelap!

Saya fikir baik saya semak semula bahan PI yang telah saya betulkan. Mungkin boleh make-up sikit. Saya simpan semuanya dalam pendrive pemberian Bahagian Hal Ehwal Korporat (BHEK) ketika mendaftar tadi. Semuanya ok selama saya memformat semula bahan tersebut dari petang tadi. Bila saya periksa semula, ‘folder empty’. Wahh… apa kes ni? Macam mana boleh empty, pendrive tu penuh dengan semua maklumat PI ITNM. Habislah den??? Takkan nak buat semula? Semuanya dah siap…

Hampez punya pendrive! [tumbukbint@ngpl@nettul@ng…!]

Tinggalkan Jawapan

