HAMPEHZZZ KHAI…

Semalam, saya dah berterima kasih kepada Khai yang membantu saya memberi direction laluan untuk ke Ayer Keroh Melaka. Sampai juga saya tepat pada masanya, iaitu 7.30 malam. Sempatlah saya berehat sebentar di bilik sebelum mulakan mesyuarat PIP jam 8.30malam.

Pagi ini, boss sudah sikit angin pasal salah pergi banggunan untuk ke pejabat Majlis Buku Kebangsaan (MBKM). Info ni pun dari Khai jugak. Hampeh punyer Khai! Saya bertanya, kerana info yang saya dapat dari laman web KPM, MBKM berpejabat di bangunan E12 bukan E8. Tapi Khai dengan confident menegaskan MBKM di E8. Hampez  punya Khai, hampezz 300xxx Khai.

NOTA UNTUK KHAI: tak kira, ko dah menganiaya boss aku. Ko kena minta maaf kat boss aku. Ko dah menyiksa seorang perempuan separuh tua (don’t ever mention to her yang dia dah berusia sikit).. berdosa tau!

Tinggalkan Jawapan

