MASA UNTUK BERUBAH… SANGGUP KE?

Selamat semua!

Pagi-pagi Sabtu ni, Kak Atie dah calling-calling ajak sarapan. Sorrylah saya masih lagi bersenam di katil (tidur)… Alhamdullillah, tak ada lagi panggilan kecemasan dari member-member kursus yang mahukan saya datang untuk buka pintu pejabat (aras lima) – sebab diorang nak guna mesin fotostat. Tapi hari ni saya ke pejabat juga, ada kelas gitar dengan Cikgu Shuk. Mekacih Cikgu! Harap saya boleh belajar main lagu Nubhan… lagu tu sedap sangat!

Buka blog Enche – new post, mesti baca punya. Terkejut jugak Enchelah (tuan punya blog) sudah komen sama saya. Ai yoyo… pasal new imej lagi!? nak tukar ke?

flylady_cartoonbertukar…kar…kar…60791-thumb2

 

Minggu lalu Encik Razin dah kata, “u ni badan dah naiklah… dulu masa i balik Frankfurt tak nampak sangat, sekarang ni dah besar lagi”. Saya ingat ayat tu sebab En Razin jarang keluarkan ayat-ayat camtu selain kelakar-kelakar dia yang boleh diragui ke’kelakaran’nya.

Beberapa minggu sebelumnya, Kak Ija pulak cakap pasal penampilan. Suruh saya pakai tudung macam boss la.. suruh saya pakai skirt la… macam-macam la.. Boss? macamlah cantik sangat! Mujur boss tak cakap apa-apa lagi.

Ok gak, saya ingat minggu depan saya akan mula berjoging semula, mungkin sebelah petang (lepas office hour). Aktiviti joging dah lama saya tinggalkan, saya rasa sejak berboss ni… Tapi bukanlah sebab dia saya tak berjoging. Sebab tak cukup masa.

cartoon-ani-lady1

Buleh la, try dulu k! 🙂

Tinggalkan Jawapan

