HANDPHONE BARU!

Lama dah nak cerita, tapi saya tak ada masa nak kisahkannya dalam laman ini. Baru-baru ini Boss saya ‘sudah’ eksen dengan handphone (hp) barunya. Nokia ESeries E71! Oh… idaman ku… 

Malangnya nasibku! Mula-mula saya nampak Khai (member sepejabat pakai) boleh terima lagi, sebab Khai beli yang warna hitam – saya pulak berkenan yang putih. Tiba-tiba, minggu lalu boss saya datang dengan hp barunya. Hampeh betul… warna putih pulak tu!

Daripada edaran brosur mengenai Nokia ESeries E71 yang saya dapat di PC Fair beberapa bulan lalu, saya dah jatuh cinta dengan hp tu – kerana teknologinya. Hebat siot, ‘office’ mudah, internet, gps, video call, mms, selain camera wap, mp3 dan mp4 palyer… mana tak terpikat. Apapun nak beli bukan mudah dan bukan murah, dalam RM1990.00. Nangislah saya nak bercakap dengan Kak Yong – nak beli hp tu! Sebab tulah, saya ingat nak tunggu ‘bonus’ dulu.

Tengoklah Nokia ESeries E71idamanku… Tapi disebabkan saya tak suka pakai barang yang sama dengan kengkawan/teman-teman rapat, jadi terpaksalah saya beli Nokia ESeries E66. Sayangnya E66 ni flip – mudah rosak dan tak berapa comel… Tapi lebih baik dari hp TV buatan China… ‘bolehlah dari tak de…’ (Dialod Hans dalam Cinta Luar Biasa dan Laila Isabella)

 e71_01_lowres

E71   e66_07_lowres1 E66

Tinggalkan Jawapan

