NAK BUAT BLOG?

Nak buat blog lagi? Blog yang hari tu pun tak aktif! Itulah yang saya fikirkan bila boss saya suarakan hasrat nak buat blog baru. Tak ada masalah untuk create new account, masalahnya ialah bila membiarkan blog tak berisi, kosong dan terbengkalai macam tu sahaja. Demi boss, saya buatlah satu lagi blog untuknya, kali ini menggunakan blogspot.

Blogspot memang lebih baik dari WordPress, dari sudut imej grafik, warna, lengkapan pada laman bolg semuanya lebih terkini. Tapi pada saya baik atau tidaknya sesuatu blog bukanlah pada perkara-perkara seperti itu, sebaliknya kandungan. Kalau dah tulispun sebulan sekali… mana nak menarik!

Selepas saya daftarkan blog baru untuk boss, saya kerap juga menjengah ke laman tu untuk lihat apa yang telah disiarkan olehnya. Alhamdullilah, berhasil kali ini. Mungkin kerana ada hp barunya Nokia E71 yang boleh digunakan untuk capaian internet. Mudahlah untuk menulis di blog, walau dimana sahaja dan bila-bila masa…

zini-my-point-of-view

p/s: Maaf boss, saya siarkan laman blog baru U ni. Jangan marah… (Dont worry, tak ada siapa yang tahu address laman ini. Confirm! PENGUMUMAN: Kepada sesiapa yang mahu buat blog, bolehlah bagitau saya… pandai tu taklah tapi tahulah sikit-sikit. Bolehlah berkongsi info!

SELAMAT BERBLOG BOSS!

Tinggalkan Jawapan

