MASALAH… MASALAH… DAN MASALAH

Disaat-saat terakhir sebelum menamatkan zaman staf kontrak ni, ada pula masalah yang timbul. Pihak Unit Sumber Manusia mahukan rekod keluar masuk saya untuk tujuan semakan. Asalnya saya agak gabra juga, maklumlah rekod tersebut tidak dikemas kini sejak bulan Jun yang lalu. Terakhir saya menyiapkan rekod tersebut adalah sehingga Mei. Itulah yang dinamakan… kealpaan membawa padah!

Selepas merujuk dengan pihak Unit Sumber Manusia, saya lega semula. Rekod yang mereka mahukan adalah dari Januari hingga Mei 2008. Alhamdullillah, syukur kerana sehingga ke bulan tersebut saya telah menyiapkan rekod keluar masuk. Malangnya, rekod tersebut tidak dijumpai, yang ada cuma rekod keluar masuk boss saya dan Dayat. Alamak… sedihnya.  

Nak tau cerita lanjut? saya pun nak tahu… Tapi kena tunggu esok, sebab saya akan maklumkan kehilangan rekod tersebut kepada pihak Unit Sumber Manusia esok, selepas perhimpunan bulanan. Harap-harap saya dapat jumpa rekod tersebut cepat!

Masalah...! Saya tak dapat bertahan...

Masalah...! Saya tak dapat bertahan...

Tinggalkan Jawapan

